سنگ فیروزه | سنگ کوارتز | سنگ عقیق

خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز


خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز از سایت زرسی

ا

انگشتر فیروزه

انگشتر فیروزه نیشابور مردانه فاخر با کد R173

امروز قصد معرفی یکی از زیباترین و چشم نواز ترین انگشتر مردانه فیروزه نیشابور سایت زرسی به شما عزیزان را داریم. این انگشتر مردانه فیروزه نیشابور فاخر یکی دیگر انگشترهای دست ساز فیروزه نیشابور سایت زرسی بوده که به خاطر مخراج کاری منظم و قلم زنی زیبا ، این انگشتر مردانه فیروزه را به انگشتری خاص و متفاوت مبدل نموده است. رکاب این انگشتر فیروزه نیشابور کاملا دست ساز بوده و از نقره با عیار بالای ۹۲۵ ساخته شده است. 12عدد برلیان معدنی و طبیعی مخراج شده و نگین فیروزه نیشابور که روی رکاب این انگشتر نقره مردانه دست ساز قرار گرفته ، جذابیت خاصی به انگشتر بخشیده است. در طراحی این انگشتر مردانه دست ساز از نقوش قلمزنی فاخر و همچنین سبک سیاه قلم استفاده شده است. اگر به دنبال انگشتر فیروزه نیشابور مردانه هستید سایت زرسی بهترین گزینه می باشد.

 

همانطور که مشاهده کردید انگشتر هایی که در مهر ماه 98 به ویترین سایت زرسی اضافه شده یکی از بهترین و فاخرترین انگشتر نقره مردانه دست ساز است.این گونه انگشتر های نقره به نوعی است که مناسب سلیقه هر فردی ساخته و طراحی شده و دست مشتریان عزیز را در انتخاب این گونه انگشتر نقره مردانه دست ساز باز گذاشته شده است.سایت زرسی در نظر دارد که با ادامه روند افزایش انگشتر های فاخر خود در جلب هر چه بیشتر مشتریان خود بکوشد و با همراهی و همدلی شما عزیزان قطعا به این هدف بزرگ خواهیم رسید.

 

همانطور که گفتیم شما هموطنان عزیز می توانید با مراجعه به صفحه ی محصولات سایت زرسی نسبت به خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز مورد نظر، اقدام نمایید.

 

 

می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 54

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 فروردين 1399 ساعت: 22:28

برچسب ها : ,,,
نظر

راهنمای مراقبت از انگشتر مردانه دست ساز فیروزه

ا

انگشتر فیروزه

مراقبت از انگشتر مردانه دست ساز فیروزه

فیروزه و انگشتر مردانه دست ساز فیروزه یکی از جواهرات حساسی است که بسیاری از مردم در نگهداری از آن بسیار با مشکل مواجه هستند و نمی توانند به خوبی از انگشتر مردانه دست ساز فیروزه خود مراقبت کنند.علت آن هم در اغلب موارد حساس بودن سنگ فیروزه به اشیا اطراف است که در همه جا یافت می شود.راه حل های زیادی برای مراقبت و نگهداری از انگشتر مردانه فیروزه ذکر شده است اما ما در این مطلب خواهان آن هستیم که به شما نکاتی را یادآوری کنیم که بسیار کاربردی باشد و بتوانید به راحتی از انگشتر مردانه فیروزه خود مراقبت کنید.

پس در ادامه با ما همراه باشید

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 52

تاریخ انتشار: دو شنبه 25 فروردين 1399 ساعت: 22:34

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

راهنمای خرید جواهرات

ا

کمپین تعطیلات ۲۰۱۹ بولگاری ما را به یک سفر جادویی می برد

راهنمای خرید جواهرات

اکثر مردم وقتی میخوان قیمت یک تکه طلا یا جواهر (مثل انگشتر ، گوشواره ، مدال یا ...) رو سوال کنند ، همونطوری این کار رو میکنن که قیمت یک لباس رو میپرسن! فروشنده هم یک سری اعداد و ارقام نامفهوم رو توی ماشین حسابش میزنه و دست آخر یه قیمتی رو میگه. صرف نظر از اینکه این قیمت به وضع بازار و ظاهر خریدار هم بستگی داره ، عوامل زیادی هست که میخوام اینجا در حد دانشم براتون بگم تا بهتر بتونید قیمت یک تکه طلا رو تخمین بزنید و بفهمید که فروشنده با انصاف حساب کرده یا خیر. همچنین با توضیحاتی که میدم میتونید وقتی به ویترین نگاه می کنید ، کارهایی که در توان خریدتون قرار دارند رو انتخاب کنید و خیلی سریع از کارهای خیلی گرون بگذرید.

وقتی راجع به طلا صحبت می کنیم ، کار خیلی ساده است. وزن طلا رو در قیمت روز هر گرم طلا ضرب می کنیم و مبلغ باقیمونده سود فروشنده است.
اما عجله نکنید. مزد ساخت هر گرم طلا حدود 4 تا 5 هزار تومان است که فروشنده با شما حدود 9 الی 10 هزار تومان حساب می کند. اشکالی هم ندارد چون او هم باید سود کند و گرنه بیکار نبود مغازه باز کند.
(قیمت روز هر گرم طلا + 5 هزار تومان) ضرب در وزن طلا = هزینه طلا برای فروشنده
باقی این عدد سود مغازه دار است که می توانید از آن تخفیف بگیرید. عدد بالا به شما تخمین این را میدهد که چقدر تخفیف را انتظار داشته باشید. آن چیزی که طلافروش ها اصلا نمی دهند !!!

می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 69

تاریخ انتشار: یک شنبه 24 فروردين 1399 ساعت: 1:39

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

چگونه نسبت به خرید نگین اصل اقدام نماییم؟

ا

نگین فیروزه

 خرید نگین

یکی از معضلات اساسی جامعه ما فروش نگین های تقلبی به مردم می باشد مخصوصا فروشگاهایی که به صورت آنلاین شروع به فروش نگین اصل یا تقلبی می کنند.برای جلوگیری از پیشامد اینگونه اتفاقات می بایست به معتبر بودن فروشگاه ها آگاهی یابید.به عنوان مثال فروشنده ای ممکن است نگین تقلبی را به جای نگین اصل به شما بفروشد و شاید شما هم نسبت به اصل یا تقلبی بودن آن آگاهی لازم را نداشته باشید.سایت زرسی بزرگترین ویترین آنلاین طلا و جواهر مدتی است که با فراهم کردن مقادیر بی شماری از نگین های اصل از سراسر کشور سعی در جلب رضایت مشتری دارد و در همین راستا با فروش نگین اصل به مشتریان توانسته است اعتبار زیادی در میان رقیبان و مشترین خود کسب کرده است.

سایت زرسی دارای نگین های اصلی همچون فیروزه،عقیق،زمرد،عقیق شجر،لابرادوریت،زبرجد،مالاکیت و . دارد و از این جهت در میان فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش نگین اصل بسیار شهرت دارد.

سایت زرسی همچنین دارای نماد های الکترونیکی می باشد و از این نظر مشتریان محترم با نهایت اعتماد می توانند نسبت به خرید نگین اصل و انگشتر و دیگر زیورآلات اقدام نمایند.

شما هموطنان عزیز می توانید برای خرید نگین به سایت زرسی در قسمت محصولات و قسمت نگین مراجعه فرمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 63

تاریخ انتشار: سه شنبه 19 فروردين 1399 ساعت: 23:46

برچسب ها : ,,,
نظر

خرید نگین انگشتر از سایت زرسی

ا

نگین فیروزه

خرید نگین انگشتر

سایت زرسی یکی از ویترین های آنلاین طلا و جواهر در کشور مدتی است که طیف گسترده ای از نگین های انگشتر را فراهم نموده است و اقدام به فروش و خرید نگین انگشتر آنها در قسمت محصولات سایت خود کرده است.نگین انگشتر سایت زرسی انواع مختلفی دارد که پرطرفدارترین آنها نگین انگشتر فیروزه،نگین عقیق،نگین زمرد،نگین عقیق شجر،نگین مالاکیت،نگین لابرادوریت و . می باشد.هر کدام از این نگین های انگشتر خواص و فواید مختلفی دارد که می توانند در هر قالبی اعم از انگشتر،دستبند،گوشواره،گردنبند و مورد استفاده قرار بگیرد.

یکی از پرطرفدار ترین محصولات سایت زرسی که پس از خرید نگین انگشتر آن را بر روی رکاب انگشتر قرار می دهند نگین انگشتر فیروزه و نگین عقیق شجر می باشد و طبیعتا هر چه کیفیت نگین انگشتر بالا باشد و بر روی رکاب انگشتر قرار بگیرد قیمت خرید نگین انگشتر بالا می رود مخصوصا اگر آن نگین به کار گرفته شده نگین فیروزه اصل نیشابور باشد .نگین عقیق شجر هم اگر بر روی آن نقوشی از درخت و طبیعت و همچنین اسامی خاصی چون (علی،الله،حسین و.) حک شده باشد به مراتب قیمت آن بالا خواهد رفت.

نگین عقیق شجر

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین انگشتر به سایت زرسی بزرگترین و برترین ویترین آنلاین طلا و جواهر مراجعه نمایید و با بررسی نگین مورد علاقه خود لذت یک انتخاب هوشمندانه را تجربه نمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 145

تاریخ انتشار: یک شنبه 17 فروردين 1399 ساعت: 3:4

برچسب ها : ,,
نظر

چگونه سایز انگشتر خود را پیدا کنیم؟

ا

چگونه سایز انگشتر خود را پیدا کنیم ؟

اندازه یا سایز انگشتر

اگر شما قصد خرید انگشتر مردانه یا انگشتر زنانه از سایت زرسی دارید ولی در مورد سایز انگشتر خود مطمئن نیستید، سفارش دادن انگشتر می تواند اشتباه باشد. در حالی که یک جواهرکار می‌تواند به شما اندازه دقیق تر را بدهد، اما همیشه مناسب نیست که با یک نفر قرار ملاقات بگذارید. خوشبختانه شما می توانید اندازه گیری سایز انگشتر خود را بسیار دقیق با استفاده از یک خط کش ، کاغذ ، چسب و قیچی در خانه انجام دهید.

در این مقاله از سایت زرسی قصد داریم تا روش اندازه گیری سایز انگشتر را که در خرید انگشتر مردانه  یا انگشتر زنانه نیاز است را بررسی کنیم.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 54

تاریخ انتشار: جمعه 14 فروردين 1399 ساعت: 23:56

برچسب ها : ,,
ادامه مطلب
نظر

بررسی اوپال در سنگ شناسی و انواع آن

ا

سنگ اوپال آتشین

سنگ شناسی اوپال

از نظر سنگ شناسی اوپال یک ماده معدنی در نظر گرفته می شود تا یک کانی و این امر به دلیل شکل آمورفی آن می باشد.

در سنگ های اوپال مقادیری آب نیز وجود دارد که سختی و نرمی سنگ opal به میزان موجود آب در آن بستگی دارد، این سنگ ها به دلیل قابلیت انکسار نور به رنگ های مختلف دیده میشوند و با تغییر زاوییه دید نورهای رنگی موجود در آن می درخشند.

اگر اوپال را در دستتان بچرخانید متوجه تغییر رنگ آن می شوید که این امر یکی از ویژگی های بارز سنگ اوپال است.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 50

تاریخ انتشار: سه شنبه 12 فروردين 1399 ساعت: 23:49

برچسب ها : ,,
ادامه مطلب
نظر

چگونگی خرید انگشتر مردانه مناسب

ا

انگشتر

در انتخاب و خرید انگشتر مردانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

همواره افراد زیادی به دنبال این هستند که چه انگشتری را خریداری کنند که از همه لحاظ برایشان مناسب باشد و بعدا به مشکل بر نخورند.به همین علت ما مطلبی در همین خصوص فراهم کردیم که با خواندن کامل آن متوجه این خواهید شد که در هنگام خرید انگشتر مردانه به چه نکاتی توجه کنید.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 52

تاریخ انتشار: جمعه 8 فروردين 1399 ساعت: 23:55

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

راهنمای خرید اینترنتی انگشتر مردانه

ا

انگشتر مردانه

چگونه یک انگشتر مردانه مناسب تهیه کنیم؟

استفاده از جواهرات و زیورآلات به ویژه خرید انگشتر مردانه از گذشته‌های دور موردتوجه تمامی افراد بوده است. در گذشته مردم به جای مبادله کالا با کالا در قبال خرید مایحتاج روزمره‌شان می‌توانستند به یکدیگر طلا و نقره بپردازند تا آنکه اشراف به این فکر افتادند که از این فلزات، زیورآلاتی بسازند تا با استفاده از آن کمی از دیگران متمایز و بالاتر دیده شوند.

امروزه سبک‌های متنوعی در دنیای مد وارد گردیده و هر فرد در هر سن و سالی از سبک خاصی پیروی می‌کند. این روزها خانم‌ها و بخصوص جوانان را می‌بینیم که تابع سبکی از پوشش سنتی ایرانی هستند و گاهی تلفیقی از هنر سنتی ایرانی و اسلامی و یا نمادهای فرهنگی را در طراحی لباس‌ها و زیورآلات خاص بکار می‌گیرند و در این امر موفق هم هستند. در کنار این سبک تلفیقی و سنتی جواهرات و انگشتر با طرح های مدرن و خاص نیز مورد توجه افراد قرار می گیرد.

خرید انگشتر مردانه

انگشتر مردانه جزو زیورآلاتی است که به دستانتان زیبایی خاصی می‌بخشد. زرق و برق و نگین‌ها که معمولا روی این زیور تعبیه می شود تا فلز گران بها را در کنار سنگ قیمتی تبدیل به یک جواهر لوکس و جذاب در دستان افراد کند. قرارگیری سنگ‌ها در کنار هم می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای بر دید اطرافیانتان و همینطور بالانس انرژی در بدن شما به‌وجود آورد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 58

تاریخ انتشار: چهار شنبه 6 فروردين 1399 ساعت: 19:47

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

از تاریخچه سنگ فیروزه چه می دانید؟

ا

سنگ فیروزه

نام قديم فيروزه، Turquoise است که مى تواند از نام ترکيه آمده باشد؛ زيرا ابتدا معتقد بودند اين کانى از کشور ترکيه آمده است (فيروزه به احتمال زياد از کوه على ميرزا در پارس، ايران کنونى، يا شبه جزيره سينا در مصر آمده که هر دو از مناطق قديمى شناخته شده اى هستند که فيروزه از آنجا استخراج مى شده). به احتمال ديگر، اين نام از توصيف فرانسوى سنگ جواهر Pierre turquin به معناى سنگ آبى تيره گرفته شده است.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 64

تاریخ انتشار: دو شنبه 4 فروردين 1398 ساعت: 18:41

برچسب ها : ,,
ادامه مطلب
نظر

راهنمای خرید نگین فیروزه نیشابور

ا

نگین فیروزه

خرید نگین فیروزه نیشابور

آیا تا به حال شده است که به این فکر کنید که در خرید نگین به چه خصوصیاتی باید توجه کنید؟ خصوصا اگر آن نگین ، نگین فیروه باشد.

در جهان نگین های متنوع زیادی داریم که یکی از پرطرفدارترین آنها نگین فیروزه می باشد. به همین علت که نگین فیروزه خواهان زیادی دارد باید در انتخاب آن به شدت دقت کرد. خرید و انتخاب یک نگین فیروزه خوب و زیبا که بتواند در عین سادگی و زیبایی جلوه خاصی را به دستان افراد بدهد یکی از مسائل مهمی است که سبب می‌شود تا افراد دقت بیشتری را در خرید نگین فیروزه داشته باشند. حال ممکن است این نگین فیروزه برای خودتان بوده و یا هدیه‌ای برای اطرافیانتان که در هر صورت شما باید گزینه‌ای را انتخاب کنید که زیبا و منحصربفرد باشد.

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 61

تاریخ انتشار: جمعه 1 فروردين 1399 ساعت: 14:36

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

بهترین نگین انگشتر کدام است؟

ا

نگین فیروزه

عقیق، فیروزه و حدید، کدام یک برترین نگین انگشتر می باشد؟

انواع زیادی نگین انگشتر وجود دارد که در این مقاله به بررسی روایات آن ها می پردازیم.

 

روایات های مختلف نشان دهنده این است که بهترین آن ها عقیق است.

 

توصیه ها و روایات بسیاری برای در دست کردن انگشتر برای مردان و زنان وجود دارد.

 

عقیق، فیروزه، حدید و دُر نجف از برترین نگین انگشتر ها می باشد.

 

هر یک خواص و برکاتی دارد. انسان می تواند از هر سه آن ها بهره ببرد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 104

تاریخ انتشار: چهار شنبه 28 اسفند 1398 ساعت: 14:7

برچسب ها : ,,
ادامه مطلب
نظر

اطلاعاتی درباره انگشتر مردانه عقیق و فواید آن

ا

 انگشتر عقیق

توضیحاتی مختصر در رابطه با انگشتر مردانه عقیق

انگشتر مردانه عقیق در رنگ های قرمز، زرد، خاکستری مایل به آبی و سفید یافت می شود. هم چنین سنگ هایی وجود دارد که به سبب شباهت ساختاری و فیزیکی در تجارت آن ها را جزء خانواده عقیق محسوب می کنند مانند عقیق سلیمانی یا چشمی(باباقوری)، عقیق شجری، عقیق خزه ای.

 

انگشتر مردانه عقیق و سنگ عقیق در کشورهایی هم چون یمن، هندوستان، ایران، چین در رنگ های قرمز، زرد و سفید یافت می شود. اما فضایل و فواید گفته شده درباره کدام نوع از عقیق است؟ و آیا این فواید درباره تمام عقیق ها صحت دارد و یا فقط مخصوص عقیق یمانی است؟

 

ابن شهر آشوب نقل می کند که

 

روزی جبرئیل بر پیامبر اکرم(ص) نازل شد و گفت: “یا رسول الله، پروردگارم بر تو درود می فرستد و می فرماید: انگشتر مردانه عقیق را در دست راست کن و به پسرعمویت علی نیز بگو انگشترش را در دست راست کند و نگین انگشتر آن را عقیق قرار دهد.”

 

پیامبر پیام جبرئیل را به امیر مومنان علی (ع) رسانیدند. حضرت علی(ع) عرضه داشتند:” یا رسول الله عقیق چیست؟” رسول خدا (ص) فرمود:”عقیق کوهی در کشور یمن است”

 

گفتنی است معادن عقیق کشور یمن در منطقه جنوبی شهر صنعان می باشد.

 

 انگشتر عقیق

خواص و فواید انگشتر مردانه عقیق

 

از دیرباز، قبایل و ملل کهن جهان، عقیق را سنگ مقدسی می دانسته اند و آن را از خود دور نمی کرده اند و آن را به عنوان انگشتر عقیق مردانه استفاده می کردند، عقیق سنگی است که آن را حرز و حامی انسان در مقابل بلایا و حوادث به ویژه در جنگ ها می شمارند و برای افزایش درآمد و رونق کسب و کار و آسان شدن کارها بسیار مفید است.

 

انگشتر مردانه عقیق برای جلوگیری از خونریزی های شدید، به ویژه برای زنان، بسیار فایده دارد. هم چنین انگشتر عقیق مردانه برای تقویت نقاط مختلف بدن و برقراری تعادل و هماهنگی در آن ها بسیار مفید است. انگشتر مردانه عقیق اثری فراوان دارد و علاوه بر زدودن انرژی های منفی از محیط، سبب پاکسازی هاله ای از انرژی های منفی می شود.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 48

تاریخ انتشار: شنبه 24 اسفند 1398 ساعت: 17:28

برچسب ها : ,,,
نظر

انگشتر مردانه دست ساز چه تفاوتی با اتگشتر های ماشینی دارد؟

ا

انگشتر فیروزه

در دنیای امروز ، درصد زیادی از جواهرات و انگشتر ها به صورت انبوه تولید می شود.با ظهور نرم افزار Computing Aided Design and ، جواهرات معمولاً توسط فرایندی به نام “ریخته گری” ساخته می شوند. برای تولید کنندگان بزرگ جواهرات ، صدها نمونه طراحی شده است و سپس سنگهای قیمتی با اندازه استاندارد روی آنها قرار می گیرد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 48

تاریخ انتشار: پنج شنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 14:15

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

راهنمای خرید نگین انگشتر از سایت زرسی

ا

نگین عقیق شجر

خرید نگین انگشتر از سایت زرسی

سایت زرسی ویترین آنلاین جواهرات با گردآوری نگین های گوناگون از نقاط مختلف کشور توانسته است نیاز تمامی مشتریان خود را که از شهر های مختلف قصد خرید نگین انگشتر را دارند تامین کنند و علاوه بر ارائه یک محصول با کیفیت و منحصر به فرد رضایت خاطر مشتریان خود را جلب کرده و به این خواسته جامه عمل پوشانیده است.

 

جذابترین و پرفروش ترین نگین های انگشتر که مردم بیشتر در این سالها به آن علاقه نشان داده اند نگین فیروزه ،نگین عقیق شجر،نگین عقیق بوده است که این سایت تلاش کرده است که همه روزه نسبت به گسترش محصولات خود از جمله نگین انگشتر اقدام کند.

 نگین فیروزه

نگین فیروزه

 

به لحاظ کیفیت هم باید بگوییم که نگین های انگشتر سایت درجه یک بوده و خصوصیت این را دارند که بر روی هر انگشتر،گردنبد،دستبند،گوشواره قرار بگیرد و به عنوان یک جواهر منحصر به فروش برسد.این سایت در نظر دارد با گسترش محصولات خود از جمله نگین انگشتر به نیاز گسترده هموطنان عزیز ما پاسخ بدهد.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین انگشتر به سایت زرسی مراجعه نمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 58

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 اسفند 1398 ساعت: 22:13

برچسب ها : ,,,,,,
نظر

راهنمای خرید انگشتر نقره مردانه

ا

انگشتر فیروزه

انتخاب صحیح و خرید انگشتر نقره مردانه بر اساس شکل دست و انگشتان

 

دست های کوچک

اگر به طور کلی دستان شما کوچک است باید در انتخاب و خرید انگشتر نقره مردانه نکات زیر را رعایت کنید:

انگشتری برای دستان کوچک مناسب است که ابعاد کلی آن کوچک باشد.

 

برای زیباتر شدن دستهایتان انگشترهایی را انتخاب نمایید که سنگ های کوچک گرد، برش پرنسسی، بیضوی یا قلبی شکل داشته باشند.

دست های بزرگ

 اگر دستان شما بزرگ است باید :

 انگشترهای درشت و پر جزئیات را انتخاب کنید .

 برای خرید انگشتر نقره مردانه انگشترهای بزرگ تر را انتخاب کنید زیرا دستان شما را زیباتر می کند.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 58

تاریخ انتشار: جمعه 9 اسفند 1398 ساعت: 20:56

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

معرفی یکی از انگشتر های نقره مردانه دست ساز فیروزه سایت زرسی

ا

انگشتر فیروزه مردانه

انگشتر فیروزه نیشابور مردانه فاخر با کد R173

 امروز قصد معرفی یکی از زیباترین و چشم نواز ترین انگشتر مردانه فیروزه نیشابور سایت زرسی به شما عزیزان را داریم. این انگشتر مردانه فیروزه نیشابور فاخر یکی دیگر انگشترهای دست ساز فیروزه نیشابور سایت زرسی بوده که به خاطر مخراج کاری منظم و قلم زنی زیبا ، این انگشتر مردانه فیروزه را به انگشتری خاص و متفاوت مبدل نموده است. رکاب این انگشتر فیروزه نیشابور کاملا دست ساز بوده و از نقره با عیار بالای ۹۲۵ ساخته شده است. 12عدد برلیان معدنی و طبیعی مخراج شده و نگین فیروزه نیشابور که روی رکاب این انگشتر نقره مردانه دست ساز قرار گرفته ، جذابیت خاصی به انگشتر بخشیده است. در طراحی این انگشتر مردانه دست ساز از نقوش قلمزنی فاخر و همچنین سبک سیاه قلم استفاده شده است. اگر به دنبال انگشتر فیروزه نیشابور مردانه هستید سایت زرسی بهترین گزینه می باشد.

 

 همانطور که مشاهده کردید انگشتر هایی که در مهر ماه 98 به ویترین سایت زرسی اضافه شده یکی از بهترین و فاخرترین انگشتر نقره مردانه دست ساز است.این گونه انگشتر های نقره به نوعی است که مناسب سلیقه هر فردی ساخته و طراحی شده و دست مشتریان عزیز را در انتخاب این گونه انگشتر نقره مردانه دست ساز باز گذاشته شده است.سایت زرسی در نظر دارد که با ادامه روند افزایش انگشتر های فاخر خود در جلب هر چه بیشتر مشتریان خود بکوشد و با همراهی و همدلی شما عزیزان قطعا به این هدف بزرگ خواهیم رسید.همانطور که گفتیم شما هموطنان عزیز می توانید با مراجعه به صفحه ی محصولات سایت زرسی نسبت به خرید انگشتر مردانه مورد نظر، اقدام نمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 44

تاریخ انتشار: یک شنبه 27 بهمن 1398 ساعت: 19:47

برچسب ها : ,,,,,
نظر

حکم پوشیدن نقره برای زن چیست؟

ا

گردنبند نقره

آیا تا به حال شده است که به این فکر کنید که حکم نقره برای زن چیست؟ این سوالی است که سایت زرسی به تحلیل آن پرداخته است.

از نظر اسلام ، پوشیدن زینت آلاتی همچون انگشتر ، گردنبند و دستبند و ... که از جنس نقره باشد ، حرام نیست و در نتیجه خواندن نماز با آن اشکالی نخواهد داشت ؛ برخلاف طلا که برای مردان حرام است و باعث باطل شدن نماز می شود.

پیامبر(ص) و معصومان نیز از نقره استفاده می کرده اند و استفاده از دیگر فلزات به ویژه آهن را برای زینت مکروه می دانستند.

امیرمومنان(ع) می فرمایند: (( به غیر از انگشتر نقره چیز دیگری در دست نکنید. همانا رسول خدا (ص) فرمود: پاک نیست دستی که در آن انگشتر آهنی باشد.))

روزی پیامبر اکرم(ص) مردی را دیدند که که در انگشت خود، انگشتری از جنس آهن داشت. پس حضرت به او فرمود: (( این انگشتر زینت اهل جهنم است. این را از خودت دور کن.

پس آن مرد انگشتر را بیرون آورد و گفت: ای رسول خدا ! آیا دیگر انگشتری در دست نکنم. حضرت(ص) فرمود: (( چرا، بکن. اگر می خواهی انگشتری از جنس نقره تهیه کن و لازم هم نیست که بیشتر از یک مثقال وزن داشته باشد.))

درباره نهی استفاده از انگشتری آهنی امیرمؤمنان علی(ع) می فرمایند: (( در دست فرزندانتان انگشترهای آهنی نکنید!))

همچنین در دیگر احادیث ، زینت با آلاتی از جنس برنج و مس نیز نهی شده است.

بنابر مجموع این احادیث، زینت کردن با آلات بدلی که امروزه بسیار رواج پیدا کرده و بیشتر آن ها از جنس آهن است و آبکاری طلا و نقره شده، کراهت دارد. افزون بر آن که به تندرستی آسیب می رساند.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 77

تاریخ انتشار: جمعه 25 بهمن 1398 ساعت: 13:25

برچسب ها : ,,,,,,
نظر

سنگ عقیق کارنلیان چیست و چه خواصی دارد؟

ا

عقیق کارنلیان

خواص سنگ عقیق کارنلیان

تاریخچه طولانی این سنگ سبب شده باورها و اعتقادات بسیاری درباره این سنگ وجود داشته باشد. در عهد قدیم (مصر) و حتی امروزه تصور بر این است که سنگ کارنلیان میتواند به شیوایی سخنوران خجالتی و کمرو کمک کند. در گذشته جنگجویان، سنگ عقیق کارنلیان را به گردن خود می آویختند تا با استفاده از قدرت های فیزیکی آن شجاعت خود را افزایش و بر دشمنان خود غلبه کنند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 55

تاریخ انتشار: پنج شنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 20:4

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

اطلاعات کاملی درباره سنگ توپاز

ا

انگشتر توپاز

توپاز چیست و کاربرد و نحوه نگهداری آن چگونه است؟

اگر به دنبال خرید جواهراتی ظریف و منحصر به فرد هستید می توانید سنگ توپاز را به عنوان یکی از گزینه ها در نظر بگیرید. سنگ توپاز با رنگ های مختلف دارای قدرت انعکاس نور و درخشندگی فوق العاده است و در بسیاری از بخش ها مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از مصارف توپاز در بخش زیورآلات در ساخت انواع گردنبند، دستبند و گوشواره است اما موارد و سوالاتی در هنگام خرید زیورآلات توپازی شاید پیش بیاید و حتما هنگام خرید زیورآلات توپاز باید اطلاعاتی در ارتباط با آن داشته باشید. سوالاتی که امکان مطرح شدن آن وجود دارد عبارت است از اینکه توپاز چیست ؟ توپاز در کدام مناطق پیدا می شود؟ به چه رنگ هایی موجود است؟ و نحوه نگهداری از توپاز چگونه است. که در این مقاله قصد داریم به تمام این سوالات پاسخ دهیم و نکاتی را در ارتباط با خرید زیورآلات نگین توپازی بیان نماییم.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 63

تاریخ انتشار: جمعه 11 بهمن 1398 ساعت: 20:32

برچسب ها : ,,,,,
ادامه مطلب
نظر

ویژگی های خاص انگشتر نقره مردانه سایت زرسی

ا

انگشتر فیروزه

انگشتر نقره مردانه دست ساز سایت زرسی

سایت زرسی ویترین آنلاین جواهرات،با بهره گیری از طرح های مختلف و زیبای ساخت انگشتر های نقره توسط جواهرسازان داخلی با تجربه توانسته است از مقبولیت بسیاری برخوردار شود و حدالامکان رضایت مشتریان خود را جلب کند.اغلب انگشتر نقره مردانه دست ساز سایت زرسی دارای نقوش برجسته ای مانند ،قلم زنی،آیینه کاری،شبکه کاری می باشند که جذابیت مثال زدنی به کیفیت انگشتر های نقره سایت زرسی بخشیده است.این انگشتر ها دارای عیار 925 می باشد.

انگشتر نقره مردانه دست ساز سایت زرسی تمامی انواع انگشتر ها با نگین های مختلف را شامل می شود که عبارتند از:انگشتر فیروزه مردانه،انگشتر عقیق مردانه،انگشتر یاقوت مردانه و ... می باشد که جزو پرطرفدارترین انگشتر ها می باشد.

انگشتر فیروزه

سایت زرسی همواره در تلاش است که طیف انگشتر های نقره دست ساز خود را تا جایی که ممکن است و نیاز مشتریان خود می باشد گسترده کند و به خواسته مردم جامه عمل بپوشاند و خوشبختانه تا اینجای مسیر توانسته ایم نیاز و رضایت مشتریان را پاسخگو باشیم تا هر شهروندی در اقصا نقاط کشور بتوانند از خدمات سایت زرسی بهره مند شود.

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز به سایت زرسی مراجعه کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 46

تاریخ انتشار: جمعه 4 بهمن 1398 ساعت: 11:26

برچسب ها : ,,,,,,,,
نظر

نحوه تشخیص نگین اصل از تقلبی

ا

نگین عقیق شجر

چگونه میتوان نگین های اصل و قیمتی را از تقلبی تشخیص داد ؟

موقع خرید نگین اصل، بسیار مهم است که بتوان تشخیص داد نگین  مورد نظر اصل است یا تقلبی.مطمئنا نمیخواهید قیمت یک نگین اصل را پرداخت کنید و بعد یک نگین تقلبی نصیبتان شود.

یک مورد دیگر که باید به خاطر داشت این است که سنگ های قیمتی اصل طبیعی هستند و به همین دلیل ممکن است درز و شکافهایی داشته باشند در حالی که سنگهای مصنوعی کاملا بی عیب و نقص به نظر میرسند

همچنین سنگ های تقلبی بیشتر از سنگ های اصلی میدرخشند. چون نگین های اصل و طبیعی در محیط خود کمی فرسایش پیدا میکنند.یک راه آسان دیگر برای تشخیص سریع اینکه سنگ اصل است یا نه این است که وزن آن را بررسی کنید.سنگ های مصنوعی چگالی بیشتری نسبت به سنگ های اصلی دارند بنابراین سنگین تر هستند .

برای تشخیص کافی ست که سنگ را در دست بگیرید.یک روش دیگر برای تشخیص قیمت سنگ است.

نگین عقیق شجر

 

سنگ های مصنوعی کم ارزشتر هستند بنابراین قیمت کمتری دارند چون در آزمایشگاه ساخته میشوند اما سنگ های واقعی در طبیعت و چون نایاب و محدود هستند قیمت بیشتری باید داشته باشند.اگر قیمتی دیدید که پایین به نظر میرسید فکر نکنید که آن یک نگین واقعی است

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین اصل به سایت زرسی مراجعه فرمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 44

تاریخ انتشار: سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 19:48

برچسب ها : ,,,,,,,,
نظر

نحوه تعیین قیمت انگشتر مردانه یاقوت سرخ

ا

انگشتر یاقوت سرخ

تعیین میزان ارزش و قیمت انگشتر مردانه یاقوت سرخ

بیان این نکته حائز اهمیت است که در درجه بندی کیفیت و قیمت انگشتر مردانه یاقوت سرخ چهار عامل مهم تأثیر گذار هستند که به آن ها می پردازیم:


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 60

تاریخ انتشار: پنج شنبه 14 آذر 1398 ساعت: 16:36

برچسب ها : ,,,,,
ادامه مطلب
نظر

خرید نگین اصل از سایت زرسی

ا

نگین فیروزه

نگین اصل سایت زرسی

سایت زرسی بزرگترین و برترین ویترین آنلاین طلا و جواهر در کشور یکی از صادرکنندگان و وارد کنندگان نگین اصل از سایر شهر و کشور ها می باشد و از این حیث جایگاه ویژه ای در میان دیگر سایت های فروشگاهی پیدا کرده است.نگین اصل سایت زرسی شامل نگین فیروزه،نگین عقیق،نگین عقیق شجر،نگین زمرد،نگین مالاکیت و ... می باشد.پر فروش ترین و پر طرفدارترین نگین های اصل سایت زرسی نگین عقیق شجر و نگین فیروزه می باشد.نگین های سایت زرسی یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات زرسی می باشد که همین امر باعث فروش بیشتر محصولات و رضایت مشتریان از سایت فروشگاهی زرسی شده است.به عنوان مثال نگین فیروزه سایت زرسی تهیه شده از معدن نیشابور می باشد که در نوع خود بسیار جالب توجه است و همانطور که می دانید نگین فیروزه نیشابور یکی از بهترین و شناخته شده ترین نگین ها در کل دنیا می باشد و همین باعث اعتماد هرچه بیشتر مشتریان به سایت زرسی شده است.

سایت زرسی در نظر دارد با فراهم کردن هر چه بیشتر نگین های اصل از جمله نگین فیروزه و نگین عقیق شجر بتواند به طور بهتر و مناسب تر پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشد.

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین اصل به سایت زرسی مرجعه نمایید


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 55

تاریخ انتشار: دو شنبه 11 آذر 1398 ساعت: 20:21

برچسب ها : ,,,,,,,,
نظر

راهنمای خرید جواهرات نقره

ا

انگشتر فیروزه

نکاتی برای خرید جواهرات نقره

جواهرات نقره علاوه بر زیبایی ویژه ای که دارند، به عنوان یک سرمایه نیز می توانند باشند چرا که نقره بعد از طلا جزو فلزات ارزشمند محسوب می شود، باید در هنگام خرید جواهرات نقره باید نکاتی را رعایت نمایید تا علاوه بر اینکه جواهرات اصل خریداری نمایید بتوانید در زمینه افزایش سرمایه نیز فکر کنید.سایت زرسی با خرید و فروش نقره جات مختلف تصمیم گرفته است نکاتی به شما آموزش دهد تا به راحتی بتوانید خرید کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 50

تاریخ انتشار: پنج شنبه 7 آذر 1398 ساعت: 17:10

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

آموزش مراقبت از انگشتر مردانه فیروزه

ا

انگشتر فیروزه

مراقبت از انگشتر مردانه فیروزه

فیروزه و انگشتر مردانه فیروزه یکی از جواهرات حساسی است که بسیاری از مردم در نگهداری از آن بسیار با مشکل مواجه هستند و نمی توانند به خوبی از انگشتر مردانه فیروزه خود مراقبت کنند.علت آن هم در اغلب موارد حساس بودن سنگ فیروزه به اشیا اطراف است که در همه جا یافت می شود.راه حل های زیادی برای مراقبت و نگهداری از انگشتر مردانه فیروزه ذکر شده است اما ما در این مطلب خواهان آن هستیم که به شما نکاتی را یادآوری کنیم که بسیار کاربردی باشد و بتوانید به راحتی از انگشتر مردانه فیروزه خود مراقبت کنید.

پس در ادامه با ما همراه باشید

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 67

تاریخ انتشار: جمعه 24 آبان 1398 ساعت: 12:8

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

بهترین و برترین خواص جواهرات نقره

ا

جواهرات نقره

خواص جواهرات نقره

از زمان های قدیم و باستانی بشر همواره در حال پیدا کردن خواص درمانی جواهر سنگ و مواد معدنی بوده است.علاوه بر حالت های سرگرم کننده و لذت بخشی که این جواهرات نقره دارند می توان به طلسم هایی که در این نوع جواهرات وجود دارد اشاره کرد که می تواند از بروز خطرات جدی جلوگیری می کند.کشف کردن معانی قدرت های درونی جواهرات کار زیاد دشواری نیست.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 55

تاریخ انتشار: پنج شنبه 23 آبان 1398 ساعت: 15:13

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

نکاتی که در خرید انگشتر نقره مردانه باید به آن توجه کنیم؟

ا

انگشتر یاقوت کبود

هنگام خرید انگشتر نقره مردانه و استفاده از آن چه نکاتی را  باید رعایت کنیم؟

انگشتر نقره، یکی از زیورآلات ضروری برای هر زن و مرد خوش سلیقه است که بسیاری در صدد خرید انگشتر نقره مردانه هستند. انگشتر نقره، علاوه بر درخشش و تنوع بالا ، مستحکم نیز هستند. از اینرو می توانید بدون نگرانی ، هر روز از آن استفاده کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 54

تاریخ انتشار: شنبه 18 آبان 1398 ساعت: 20:44

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

چگونه نسبت به خرید نگین انگشتر اصل اقدام کنیم؟

ا

نگین فیروزه

چگونگی خرید نگین انگشتر

نگین انگشتر یکی از مهم ترین اقسام انگشتر محسوب می شود که اگر نگینی را پسندیدید و خواهان آن بودید که بر روی آن رکاب سوار کنید باید در انتخاب آن بسیار دقت کنید.هنگامی که شما قصد خرید نگین انگشتر را داشتید بسیاری از فروشندگان ممکن است نگین تقلبی را به جای نگین اصل به شما بفروشند .قبل از خرید نگین انگشتر نوع نگینی که شما می خواهید انتخاب کنید بسته به این است که چه نوع باشد به عنوان مثال اگر آن نگین انگشتر فیروزه باشد تشخیص آن با دیگر نگین ها متفاوت خواهد بود. تشخیص نگین فیروزه کار بسیار سختی حتی برای افراد حرفه ای است می باشد . متاسفانه دربرخی موارد در بازار فیروزه کرمان یا دامغان را به جای فیروزه نیشابوربا قیمت گزاف می فروشند. پس هنگام خرید فیروزه حتما از فروشنده شناسنامه اصلی بودن و نیشابوری بودن درخواست کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 63

تاریخ انتشار: پنج شنبه 16 آبان 1398 ساعت: 19:40

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

چگونگی باز سازی نگین انگشتر پس از خرید

ا

تعمیر و بازسازی نگین انگشتر بعد از خرید

 

 

تصویر زیر یک انگشتر فیروزه را نشان می‌دهد که بعد از خرید نگین انگشتر، آن نگین بخاطر افتادن بر روی زمین قسمت کوچکی از سنگ آن شکسته شده است.

 

انگشتر فیروزه

بعد از خرید نگین انگشتر و در آغاز کار یک تکه ی کوچک سنگ فیروزه را که رنگ آن مشابه رنگ نگین انگشتر مورد نظر می‌باشد را به صورت پودری درآورید. سپس پودر سنگ به دست آمده  را با یک چسب مایع قوی ترکیب کنید و این ترکیب را بر روی قسمت شکسته قرار دهید به صورتی که سطح آن تا حدودی از سطح نگین بالاتر باشد.

انگشتر فیروزه

بعد از محکم شدن چسب، سطح برآمده ی آن را سنباده کشیده و آن را پولیش کنید.

 

انگشتر فیروزه

البته  نگین بازسازی شده مثل سابق خود نمی‌شود اما تا حدود زیادی نتیجه رضایت بخش خواهد بود.

 

تذکر: این کار باید توسط افراد متخصص و با استفاده از تجهیزات مناسب انجام شود.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین انگشتر به سایت زرسی، بزرگترین و برترین ویترین آنلاین طلا و جواهر مراجعه فرمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 57

تاریخ انتشار: دو شنبه 13 آبان 1398 ساعت: 20:9

برچسب ها : ,,,,,
نظر

نکات مهم در انتخاب و خرید انگشتر نقره مردانه

ا

 

انگشتر فیروزه

در انتخاب و خرید انگشتر نقره مردانه باید به چه نکاتی توجه کرد؟

دقت به عیار نقره : مناسبترین عیار برای ساخت زیورآلات نقره، 925 است که مفهوم آن در واقع درصد نقره خالص است (یعنی 92.5 درصد از نقره خالص تشکیل شده است )


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 61

تاریخ انتشار: دو شنبه 6 آبان 1398 ساعت: 19:35

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

نحوه خرید انگشتر مردانه

ا

انگشتر فیروزه

راهنمای کامل خرید انگشتر مردانه فیروزه

در طول تاریخ خرید انگشتر مردانه فیروزه یک جواهر سنگ محبوب و ارزشمندی به حساب می آمد. همانطور که روند مد همواره در حال تغییر است ، برترین کیفیت ها هرگز از مد نمی افتند. هنگامی که قصد خرید جواهرات فیروزه را داشته اید ، نکات گفته شده زیر را به دقت در ذهن خود نگهدارید


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 75

تاریخ انتشار: سه شنبه 30 مهر 1398 ساعت: 12:26

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

مزایا و فواید به دست کردن انگشتر مردانه فیروزه برای جسم و روح

ا

انگشتر فیروزه

خواص انگشتر مردانه فیروزه برای روح و جسم

برای این سنگ خواصی ذکر می‌کنند که در ادامه آورده‌شده‌است.

۱- از خواص انگشتر مردانه فیروزه این است که سنگی آرامش‌بخش و بسیار مفید برای دور ماندن از چشم زخم است.

۲- انگشتر مردانه فیروزه سعه صدر را تقویت نموده و انرژی‌های منفی را از ما دور نگه می‌دارد.

۳- انگشتر مردانه فیروزه همانند عقیق، حرز بسیار موثری در برابر دور ماندن ار بلا به حساب می‌آید.

۴- انگشتر مردانه فیروزه رونق کسب و کار و آسان شدن کارها را می توان جزو خواص فیروزه شمرد.

۵- انگشتر مردانه فیروزه مفید در درمان افسردگی و خستگی است.

۶- استفاده از انگشتر مردانه فیروزه باعث افزایش عشق و محبت شده و علم و هنر را در فرد تقویت می‌کند.

۷- استفاده از خواص درمانی این سنگ قدمتی طولانی در طب دارد، در گذشته پودر این سنگ را به بیمارانی که درد شکم داشتند می‌دادند تا درمان شوند.

۸- همچنین انگشتر مردانه فیروزه مفید برای بیماری‌های چشمی مانند آب مروارید، تب و گزش حشرات می‌باشد.

۹- از سایر خواص انگشتر مردانه فیروزه می‌توان به درمان بیماری‌های عصبی، تقویت تارهای صوتی، تقویت قلب و درمان بیماری‌های ریوی و تنفسی اشاره نمود. سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می‌نماید. هچنین دربرخی منابع آمده که سنگ فیروزه برای خانم باردار محافظ بوده و مفید است.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین فیروزه به سایت زرسی مراجعه فرمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 80

تاریخ انتشار: دو شنبه 8 مهر 1398 ساعت: 19:30

برچسب ها : ,,,,,,,,,
نظر

راهنمای تشخیص انگشتر مردانه یاقوت

ا

انگشتر یاقوت کبود

روش های تشخیص انگشتر مردانه یاقوت 

روش تشخیص سنگ و انگشتر مردانه یاقوت و دیگر سنگ ها نیازمند تجربه زیادی می باشد که هر کس آنرا ندارد.ما  در این مطلب خواهان آن هستیم که به شما روش تشخیص انگشتر مردانه یاقوت را آموزش دهیم.امیدواریم این طلب برای شما مفید واقع شود.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 125

تاریخ انتشار: جمعه 28 شهريور 1398 ساعت: 23:58

برچسب ها : ,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

خواص انگشتر مردانه یاقوت از نظر پیشوایان دین اسلام

ا

انگشتر یاقوت

فواید و خواص انگشتر مردانه یاقوت از نظر پیشوایان دین اسلام

خواص انگشتر مردانه یاقوت

استفاده از انگشتر مردانه یاقوت و همراه داشتن انگشتر یاقوت برای برای صاحبش عزت و عظمت و  احترام به ارمغان می آورد.

 

حضرت علی بن موسی الرضا (ع)نقل کرده است که انگشتر مردانه یاقوت در دست کنید که پریشانی را دور می‌کند.

از دیگر خواص انگشتر مردانه یاقوت این است که نماد شانس و قدرت است.

 

فواید انگشتر مردانه یاقوت

1- ثبت حسنه در نامه عمل انسان

امام صادق(ع) می فرماید: انگشتر مردانه یاقوت به دست کردن مستحب است و ثواب دارد.

 

۲- دفع فقر

امام رضا(ع) از قول جدشان امام صادق(ع) می فرماید: « انگشتر مردانه یاقوت در دست کنید. همانا یاقوت دست نمودن ، فقر را دور می کند و از بین می برد.»

 

پیامبر به یکی از اصحاب خود فرموند: «انگشتر یاقوت زرد در دست کن تا فقیر نشوی.»

 

3- رفع پریشانی و غم

امام رضا(ع) می فرماید: «انگشتر مردانه یاقوت در دست کنید که پریشانی و غم را می زداید.

 

۴- نجابت و شرافت

یا حضرت علی دارای چهار انگشتر بودند که یکی از آنها ، یاقوت بود که آن را به دلیل نجابت و شرافتش در دست می نمود.

 

 

 

 از کجا نگین های انگشتر را خریداری کنیم؟

ما توصیه می کنیم که از سایت زرسی که ویترین آنلاین جواهرات نقره است بازدید نمایید. در صورت پسند جواهرات مورد نظر خود را سفارش دهید و لذت یک انتخاب هوشمندانه را تجربه نمایید. محبوبترین نگین های سایت زرسی نگین عقیق شجر نگین فیروزه نگین عقیق و نگین مرجان می باشد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 74

تاریخ انتشار: پنج شنبه 14 شهريور 1398 ساعت: 20:51

برچسب ها : ,,,,,,,
نظر

نحوه تشخیص انگشتر نقره دست ساز از تقلبی

ا

انگشتر دست ساز

تشخیص انگشتر نقره دست ساز و ماشینی

 

همه ما می دانیم یکی ازتفاوتهای انگشتر نقره دست ساز و ماشینی قیمت آن میباشد ُ حالا بپردازیم به ترفندها :

قیمت انگشترهای ماشینی به شرطی که سنگ خوبی داشته باشند از ۵۰۰ هزار تومان بیشتر نمی شود اما انگشتر نقره دست ساز به واسطه هنر بکار رفته حین کار و سنگ مناسب تا چندین میلیون هم قیمت گذاری میشود .


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 93

تاریخ انتشار: جمعه 8 شهريور 1398 ساعت: 22:39

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

بنا بر احادیث در کدام انگشت انگشتر مردانه را به دست کنیم؟

ا

انگشتر

به دست کردن انگشتر مردانه

بنا بر احادیث؛ انگشتر مردانه را در انگشت آخر یعنی انگشت کوچک و انگشت پهلوی آن باید نمود و برای انگشتر کردن در انگشت کوچک و خالی نگذاشتن آن سفارش شده است و از انگشتر کردن در انگشت وسط و سبّابه نهی کرده اند.

 

بنا بر روایت امام صادق(ع)، پیامبر(ص) فرموده اند: «امّتم را از انگشتر نمودن در دو انگشت سبّابه و انگشت وسط نهی می کنم.»

پیامبر اکرم(ص) در یکی از وصّیت های خویش به امیرمومنان(ع) فرمود: یا علی، انگشتر مردانه خود را در انگشت وسطی و انگشت سبابه مکن، بدان که اینکار را قوم لوط انجام می داده اند، یا علی: انگشت کوچک خود را بدون انگشتر مگذار.

 

 

 

 از کجا انگشتر مردانه و زنانه را خریداری کنیم؟

ما توصیه می کنیم که از سایت زرسی که ویترین آنلاین جواهرات نقره است بازدید نمایید. در صورت پسند جواهرات مورد نظر خود را سفارش دهید و لذت یک انتخاب هوشمندانه را تجربه نمایید. جواهرات سایت زرسی شامل انگشتر مردانه ، انگشتر زنانه ، نگین انگشتر و... می باشد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 130

تاریخ انتشار: سه شنبه 5 شهريور 1398 ساعت: 21:27

برچسب ها : ,,,,,,,
نظر

چگونگی نگهداری و مراقبت از انگشتر زمرد اصل

ا

انگشتر زمرد

 

 

نحوه نگهداری انگشتر زمرد اصل

انگشتر زمرد اصل با وجود داشتن درجه سختی بالا، بسیار ترد و شکننده است. بنابراین از ضربه خردن آن پیشگیری کنید.

انگشتر زمرد اصل در برابر مواد شوینده مقاوم است ولی در مقابل حرارت و دمای بالا آسیب پذیر بوده امکان ترک خوردن آن وجود دارد.

اگر انگشتر زمرد اصل شما بر اثر شستشو حالت سفید پیدا کرد و نقاط سفید در آن دیده شد، می ‌توانید‌ آن‌ را دوباره‌ به‌ وسیله‌ یك‌ قلم‌ و كمی‌ پنبه‌ آغشته به روغن‌ زیتون‌ اصلاح‌ و شفاف‌ کنید.

 

همانند سایر سنگها نظیر سنگ فیروزه اصل یا سنگ عقیق اصل، بسیاری از سودجویان اقدام به تولید سنگ زمرد بدلی نموده‌اند. پس دقت کنید سنگ خود را از مکانهای معتبر خریداری نمایید چراکه نحوه تشخیص انگشتر زمرد اصل از زمرد بدلی و ساختگی برای افراد عادی مشکل است.

 در پایان لازم به ذکر است، برای درمان بیماری‌های جسمی و روحی اولین مرحله، شناخت عامل بیماری است و مراجعه به پزشک بهترین راه حل درمان است و استفاده از سنگها صرفاً جنبه کمک دارد.

 

 

 از کجا انگشتر زمرد اصل را خریداری کنیم؟

ما توصیه می کنیم که از سایت زرسی که ویترین آنلاین جواهرات است بازدید نمایید. در صورت پسند، جواهرات مورد نظر خود را سفارش دهید و لذت یک انتخاب هوشمندانه را تجربه نمایید. جواهرات سایت زرسی شامل انگشتر مردانه ، انگشتر زنانه ، نگین زمرد و... می باشد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 76

تاریخ انتشار: جمعه 1 شهريور 1398 ساعت: 21:16

برچسب ها : ,,,,,,,
نظر

خواص انگشتر نقره مردانه چیست؟

ا

انگشتر نقره

خواص انگشتر نقره مردانه

انگشتر نقره مردانه دارای روشنایی منحصر به فردی است و از قدرت بازتاب نور بسیار زیادی برخوردار است. به همین دلیل است که از آن برای ساخت آینه ها، تلسکوپ ها، میکروسکوپ ها و سلول های خورشیدی استفاده می شود. انگشتر نقره مردانه 95 درصد شعاع نور قابل مشاهده را نشان می دهد.

انگشتر نقره مردانه صدها بار بیش از سایر مواد ضد عفونی مؤثر است و 650 میکرب را از بین می برد.
دکتر چارلز فوکس دارویی از نقره تهیه کرده است به نام [سولفادیازین نقره] که در معالجه سرماخوردگی ؛ جوش های پوستی و در هفتاد درصد سوختگی ها مورد استفاده قرار می گیرد.
همچنین شرکت های هواپیمایی انگلستان، سوئیس، آلمان، فرانسه، کانادا، ایتالیا، ژاپن داخل هواپیما از نقره و انگشتر نقره مردانه به عنوان یک میکرب کش استفاده میشود حتی در سوئیس برای ضد عفونی کردن آب آشامیدنی شهر از نقره استفاده می کنند.
انگشتر نقره مردانه اثر زیادی بر روی استخوان سازی و بازیابی، جوان سازی پوست و تعمیر پوست دارد و برای سلامت بدن انسان بسیار موثر است.

انگشتر نقره مردانه همچنین برای تپش قلب ، بدبویی، وسواس، سرفه و سنگ کلیه بسیار سودمند است.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید جواهرات نقره به سایت زرسی مراجعه فرمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 84

تاریخ انتشار: شنبه 26 مرداد 1398 ساعت: 1:51

برچسب ها : ,,,,,,,
نظر

نقش نگین انگشتر دوازده امام

ا

انگشتر فیروزه

نقش نگین انگشتر امامان شیعه

نقش نگین انگشتر امام علی(ع): الملک لله  ودیگری انگشتر وی که نگینی از حدید صینی سفید صاف بود در هفت سطر بود که در جنگها وشدت ها در دست می کردند.

 

1عندالشدائداعددت لکل هول لا اله الا الله          2ولکل کرب لا حول ولا قوة الا بالله              3 ولکل مصیبة نازلة حسبی الله                4 ولکل ذنب کبیرة استغفر الله                5 ولکل هم وغم قادح ما شاء الله         6 ولکل نعمة متجدد الحمد لله            7 ما بعلی بن ابی طالب من نعم الله فمن الله.

 

نقش نگین انگشتر امام حسن(ع):العزة لله

 

نقش نگین انگشتر امام حسین(ع):آن حضرت، دو انگشتری داشته؛ یکی از آن‌ها عقیق بوده که بر آن «ان اللَّه بالغ امره» (1) نقش شده بود و دیگری همان است که در روز شهادتش، به غارت برده شد و بر آن نوشته شده بود: «لا إله إلّا اللَّه عدد لقاء اللَّه» و وارد شده است: «هر کس مانند آن، انگشتر خود سازد، برای او مانعی از شیطان خواهد بود»

 

نقش نگین انگشتر امام سجاد (ع):خزی وشقی قاتل الحسین بن علی (ع)

 

نقش نگین انگشتر امام باقر(ع): رب لاتذرنی فردا

 

نقش نگین انگشتر امام صادق(ع) مصباح کفعمی آورده شده است :الله خالق کل شیء ودیگر اللهم انت ثقتی فقنی شر خلقک

 

نقش نگین انگشتر امام کاظم(ع):حسبی الله.

 

نقش نگین انگشتر امام رضا (ع):حسبی الله

 

نقش نگین انگشتر امام جواد (ع):نعم القادر الله

 

نقش نگین انگشتر امام هادی (ع):الله ربی وهو عصمتی من خلقه

 

نقش نگین انگشتر امام حسن عسکری (ع):در فصول الهمة نگین ایشان چنین آمده است (سبحان من له مقالید السموات والارض 

 

نقش نگین انگشتر حضرت حجة (عج)

 

آنچه مسلم است حضرت (ع) ورثه ووصی یادگار اوصیاء وانبیاء می باشد .همانگونه که ذوالفقار حضرت علی (ع) وصحیفه حضرت فاطمه (س)ووسایل شخصی از قبیل انگشترهای ائمه ،مهر امامت و....  به امام (عج) رسیده است  پس میتواند نقش نگین انگشتر امام عصر(عج) نقش نگین انبیاء یا ائمه (ص) باشد.

شما هوطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین فیروزه به سایت زرسی مراجعه فرمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 92

تاریخ انتشار: سه شنبه 22 مرداد 1398 ساعت: 23:44

برچسب ها : ,,,,,,
نظر

ليست صفحات

تعداد صفحات : 6
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((سنگ فیروزه | سنگ کوارتز | سنگ عقیق)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف